Sezamo lansează Moddia PureCycle, linia de hârtie reciclată care dă o nouă viață pungilor vechi

București, 13 martie 2025. Supermarketul online Sezamo anunță lansarea Moddia PureCycle, o nouă sublinie sub marca sa privată Moddia. Această colecție ecologică include șervețele, prosoape de bucătărie și hârtie igienică realizate din fibre reciclate de carton și pungi de hârtie pentru cumpărături. Abordarea inovatoare nu numai că reduce deșeurile, ci și stabilește un nou standard pentru articolele esențiale de uz casnic ecologice.
Gama Moddia PureCycle are culoarea maro naturală, nealbită, o dovadă a absenței substanțelor chimice dure. De la colectare la transformare, fiecare pas este conceput pentru a minimiza impactul asupra mediului: pungile și cutiile de hârtie uzate sunt prelucrate într-o fabrică specializată, unde sunt transformate în produse din hârtie moale și durabilă, fără utilizarea inutilă a agenților de înălbire.
„Sustenabilitatea este unul dintre pilonii noștri de bază. Tot ceea ce facem este ghidat de o întrebare simplă: există o modalitate mai sustenabilă de a face asta? Cu Moddia PureCycle, demonstrăm că produsele eco-friendly de înaltă calitate pot fi și accesibile. Este vorba despre a face alegeri responsabile accesibile tuturor”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.
Reciclare inovatoare pentru impactul de zi cu zi
Linia Moddia PureCycle include hârtie igienică și prosoape de bucătărie fabricate din fibre reciclate din cartoane și saci de hârtie, ambalate în plastic reciclat în proporție de 60%, în timp ce șervețelele sunt ambalate în cutii fabricate din material 100% reciclat – toate oferind produse moi, nealbite, care sunt blânde atât cu pielea, cât și cu planeta.
Spre deosebire de produsele de hârtie convenționale, care trec adesea printr-un proces intensiv de albire și tratamente chimice, culoarea naturală maro a Moddia PureCycle reflectă angajamentul de a reduce utilizarea substanțelor chimice. Materialele reciclate sunt procesate în hârtie care își păstrează delicatețea la atingere și rezistența naturală, demonstrând că eco-friendly nu trebuie să însemne calitate inferioară.
Un Nou Standard pentru Mărcile Private
Decizia Sezamo de a-și extinde oferta de mărci private face parte dintr-o strategie mai largă de a livra produse de înaltă calitate la prețuri reduse. Portofoliul companiei include deja peste 350 de produse sub mărci private precum Miil, Dacello, Ubomi, Pappudia, Yutto, Kitchin, Pauu și cele cu focus pe copii – Lambini și Moddia Baby. Cu Moddia PureCycle, Sezamo face un pas înainte în demonstrarea faptului că sustenabilitatea poate merge mână în mână cu accesibilitatea.
Regândirea deșeurilor în retail
Abordarea Sezamo provoacă ciclul de viață tradițional al produselor din hârtie, transformând ceea ce în mod obișnuit ar fi deșeuri în alternative valoroase și eco-friendly. Această inițiativă reflectă o cerere tot mai mare din partea consumatorilor pentru transparență și responsabilitate în retail, pe măsură ce tot mai multe persoane caută produse care să se alinieze valorilor lor ambientale.
Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.
Despre Sezamo
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă.
Pentru mai multe informații, vizitați www.sezamo.ro
Pentru a deveni partener Sezamo, ne puteți contacta la comercial@sezamo.ro
Pentru întrebări de presă contactați-o pe Elena Filip la elena.filip@efwords.ro