Samsung Electronics ocupă locul 6 în topul Best Global Brands realizat de Interbrand
Samsung Electronics Co., Ltd. a anunțat că își menține poziția a 6-a în topul „Best Global Brands 2019”, cu o valoare de brand de 61,1 miliarde de dolari – o creștere de două procente față de anul trecut.
Principalii factori care au avut un rol important în succesul înregistrat de Samsung sunt:
- Lansarea continuăde produse inovative, care se potrivesc cu stilul de viață și cu nevoile utilizatorilor, precum gama de frigidere BESPOKE, Sero TV și smartphone-ul Galaxy Fold
- Potențialul de creștere sustenabil bazat pe tehnologii inovatoare ce includ tehnologia 5G, Al, IoT și industria auto
- Primul loc la nivel global pe piața semiconductorilor și rolul de lider în tehnologie
Divizia de telefoane mobile a continuat să promoveze device-uri special create pentru nevoile consumatorilor. Compania este lider în categoria smartphone-urilor pliabile, datorită lansării lui Galaxy Fold și continuă să livreze povești cu care consumatorii rezonează, sub umbrela lui “Do What You Can’t”. Samsung este lider și în categoria display-urilor, poziție pe care și-o menține de 13 ani consecutivi, oferind experiențe vizuale excepționale utilizatorilor nu doar prin tehnologia 8K sau prin display-urile LED, ci și prin lansarea de produse speciale, precum The Sero, The Frame și The Serif. În categoria electrocasnicelor, Samsung și-a menținut poziția de lider atât în categoria frigiderelor, cât și în cea a mașinilor de spălat și continuă să lanseze produse noi și inovatoare, care să aducă reale beneficii consumatorilor, așa cum este de exemplu noua gamă BESPOKE.
Samsung joacă un rol important și în avansul tehnologiei 5G, anul acesta lansând primul său smartphone 5G. Tehnologia 5G la care Samsung lucrează își propune să facă inteligența artificială și Internet of Things mult mai tangibile. De asemenea, Samsung alocă resurse și în industria auto, dezvoltând vehicule autonome care ating viteze nemaiîntâlnite.
Divizia semiconductorilor și-a consolidat prezența pe piață în acest an prin începerea producției în masă a primului DRAM mobil LPDDR5 de 12 gigbabiți (Gb) din industrie și a memoriei V-NAND de generația a șasea, care are primul design de 100+ straturi din industrie. Mai mult, Samsung investește constant în cercetare și dezvoltare și în extinderea mijloacelor necesare de producție a semiconductorilor.
Poziția de lider pe care o are Samsung în industrie și investițiile constante în inovație au contribuit de asemenea la obținerea poziției din acest top. Investițiile companiei nu s-au limitat doar la cercetare și dezvoltare în interiorul companiei, ci au inclus și eforturi de extindere a ecosistemului prin parteneriate strategice, precum și investiții în start-up-uri, ceea ce înseamnă oportunități de business în domenii variate, precum industria auto.
„Suntem entuziasmați că eforturile noastre constante de a oferi inovații semnificative în viața utilizatorilor noștri, menite să le facă viața mai bună, au fost primite atât de bine. Pentru că vrem să ne consolidăm poziția de brand, vom continua să ne ascultăm consumatorii, să învățăm de la ei și să participăm activ la schimbările din societate, schimbări care se bazează pe inovație”, a declarat YH Lee, CMO, Samsung Electronics.
După publicarea topului Best Global Brands, va fi organizat și summit-ul Best Global Brands, la New York, pe 23 octombrie.
Creșterea Samsung Electronics în ceea ce privește valoarea de brand
Anul | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 |
Valoare brand (USD; în milioane) |
39,610 | 45,462 | 45,297 | 51,808 | 56,249 | 59,890 | 61,098 |
Clasament | 8 | 7 | 7 | 7 | 6 | 6 | 6 |