Garantia produselor cumparate online, intre mit si certitudine? Madiss.ro, un magazin online care ofera garantie pentru fiecare articol achizitionat
Produsele achizitonate de pe site-uri pot avea garantie sau nu? Poate parea o intrebare fara rost, dar putini oamenii stiu ca odata ce fac cumparaturi din magazine online, trebuie sa se puna la punct cu drepurile de care se bucura si in acest fel, cu garantia produselor pe care aleg sa le comande.
Este extrem de important sa cunoastem toate drepturile pe care le avem in calitate de consumatori si in acelasi timp, toate detaliile referitoare la garantia produselor alese. In acest fel, putem lua masuri impotriva neconformitatilor pe care le putem intalni cand vine vorba de produsele pe care le-am primit in urma unor comenzi in mediul online.
Referitor la garantia unui produs, este bine de stiut ca nu toti comerciantii ofera o astfel de garantie comerciala. Daca insa avem de a face cu un magazin online care propune clientilor o garantie pentru fiecare produs cumparat, trebuie sa citim cu atentie documentatia garantiei care se va gasi pe site-ul magazinului, intr-o sectiune aparte, sau expediata odata cu comanda.
De obicei, o garantie a unui produs este un document din care nu ar trebui sa lipseasca date privind in primul rand, perioada de timp (durata), datele de identificare ale fiecarui produs in parte, modul de aplicare al garantiei (tot ce tine de intretinerea propriu-zisa, reparatie, inlocuire si termenele aferente), compania care ofera garantia si cea care se va ocupa de serviciile care preceda utilizarea acesteia.
Ce presupune garantia produsului comandat prin intermediul magazinului online Madiss.ro? In primul rand, trebuie sa stiti ca odata ce ati comandat un articol de pe site-ul magazinului Madiss.ro, va bucurati de o garantie de 30 de zile din momentul achizitionarii: aceasta garantie se aplica tuturor produselor disponibile pe site utilizate in mod normal, conform specificatiile primite odata cu comanda. La Madiss.ro, gasiti orice posete, fie de femei, fie de barbati.Pe langa genti ieftine, la ei mai gasiti rucsacuri dama, portofele si alte accesorii pentru barbati si femei.
Totodata, daca nu sunteti multumit de produsul comandat sau observati ca s-a deteriorat in scurt timp de la achizitionare, puteti contacta reprezentantii magazinului care va vor indica exact ce trebuie sa faceti pentru ca toate drepturile dvs. in materie de garantie a unui produs sa va fie respectate si astfel, sa puteti primi banii inapoi sau un alt produs identic.
Garantia de care beneficiati in urma achizitionarii unui produs respecta intocmai legislatia actuala, in special legile ce tin de consumator si protectia consumatorului (prevederile OG nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor cu modificarile ulterioare si legea nr. 449/2003). Este indicat ca aceste reglementari sa fie consultate inainte de a comanda de pe Madiss.ro pentru a sti de la inceput, drepturile de care va bucurati.
Pentru a beneficia de garantia produselor Madiss.ro, trebuie sa aveti in vedere toate recomandarile primite in ceea ce priveste intretinerea produselor. Daca se va dovedi ca nu ati respectat aceste recomandari si din aceasta cauza, produsul sau produsele comandate au ajuns sa se deterioreze, nu va veti putea bucura de toate drepturile oferite de garantia produsului sau produselor aferente.
Prin urmare, daca veti dori sa face o reclamatie sau sa contactati echipa magazinului online cu privire la deteriorarile suferite de produs in timpul expedierii, de exemplu, urmatoarele date de contact va stau la dispozitie:
MADISS ONLINE SRL
Adresa de email: contact@madiss.ro
Numarul de telefon: 0735 982 345
Nonstop, un reprezentant al magazinului va raspunde solicitarii dvs., furnizandu-va informatiile necesare si indicandu-va pasii necesari care vor trebui intreprinsi in continuare. De obicei, in caz de deterioare, veti fi nevoit, in prima instanta, sa returnati produsul sau produsele comandate in cutia originala cu restul accesoriilor continute, daca este cazul.
Daca cei de la Madiss.ro vor constata neconformitatea produsului din vina proprie si nu din vina clientului, vor trebuie sa hotarasca conform circumstantelor, daca vor repara sau inlocui produsul si daca vor putea oferi reducere de pret aferenta. Toate masurile luate vor fi indicate clientului si daca va fi nevoie, vor avea loc consultari si informari. De asemenea, este important de stiut ca o astfel de solutionare in materie de garantie a unui produs poate avea o durata de 15 zile.
La cererea expresa a clientilor, toate documentele aferente garantiei pentru produsele de pe Madiss.ro sunt livrate impreuna cu articolele comandate si pot fi folosite ori de cate ori este cazul pe parcursul celor 30 de zile din momentul achizitionarii.